Biedne AXN?

AXN to mój ulubiony kanał. Oczywiście dzięki serialom – CSI + Dr House + Amazing Race i… właściwie nic więcej nie oglądam 😉 Podejrzewam, że gdyby nie to, pewnie nie wzruszyłoby mnie to, co zobaczyłam dziś na ich stronie internetowej…

strona axn

Jak widać, stronę przesłania wielka koszmarna reklama nazwa.pl (sama reklama jest kiepska, do tego te kolory, zupełnie nieharmonizujące z barwami na stronie). Dodatkowo na stałe jest również na górze reklamowy banner.

Kolejną odsłoną była reklama BP (nie zrobiłam zrzutu) oraz Monster Polska (poniżej).

axn2

Może jestem dziwna, ale wydaje mi się, że kanał należący do Sony Enterteinment, rozwijający się, o czym świadczy otwieranie kolejnych kanałów pod marką AXN, nie jest chyba tak biedny, by musiał się ratować czymś takim.

Strona wygląda zupełnie nieprofesjonalnie, jak darmowa strona fana kanału, a nie witryna firmowa. Rozumiem, że domy mediowe (a chyba tu w grę wchodzi umowa z takowym, biorąc pod uwagę zmiany reklam) mają swoje warunki, ale czy naprawdę taki kanał jak AXN nie mógł wynegocjować swoich warunków (skoro już musiał się sprzedać)? Czy nie można było postawić warunku reklamy tylko i wyłącznie w formie górnego banneru i czy ten banner nie mógł mieć określonej wielkości (z trzech jakie widziałam, każdy miał inną wielkość, z czego banner Monster Polska zajmuje niemal połowę mojego ekranu).

Co prawda co jakiś czas ze strony znikają obce bannery i witryna wygląda normalnie (poniżej zrzut) – szkoda, że tylko czasem.

axn3

AXN – naprawdę warto wyglądać nieprofesjonalnie dla kilkuset złotych z reklam?

1 Comment

Skomentuj Emila.A Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *