Podwójna reklama na AXN

Chyba tydzień temu pisałam na Facebooku o tym, że AXN znalazł rozwiązanie na zwiększenie przychodów z reklam bez zwiększania ich obecności na antenie, (która i tak jest bardzo duża). Podczas całej części bloku reklamowego, spoty puszczane były…. w ramce obrandowanej znakami piwa Lech. Wówczas nie udało mi się zrobić zdjęć, ale dziś je już mam 🙂 Tego typu blok pokazywany jest co druga przerwę reklamową i (co najmniej w ciągu tego samego dnia, ale chyba nie tylko) ma dokładnie te same reklamy i ten sam układ. Na początku mamy napis „REKLAMA” w ramce Lecha, potem reklamy Lays, Tesco, Sunbites i Liptona (tego ostatniego nie mam na zdjęciu). Na zakończenie bloku pojawiała się reklama samego Lecha.

Reklama_AXN85 Reklama_AXN87 Reklama_AXN88 Reklama_AXN75 Reklama_AXN77 Reklama_AXN79 Reklama_AXN80 Reklama_AXN81 Reklama_AXN82

Oczywiście kwestia przychodów była napisana z przymrużeniem oka – nie mam pojęcia jak wygląda realne rozliczenie i czy była to inicjatywa programu, czy też może Lecha, który wszedł w porozumienie z innymi markami zmniejszając realnie własne koszty (cross-promocja). Jednak przyznaję, że jest to pierwsza tego typu kampania, gdzie podczas reklam jednych marek, pojawia się stała obecność innej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *