Podwójna reklama na AXN

Chyba tydzień temu pisałam na Facebooku o tym, że AXN znalazł rozwiązanie na zwiększenie przychodów z reklam bez zwiększania ich obecności na antenie, (która i tak jest bardzo duża). Podczas całej części bloku reklamowego, spoty puszczane były…. w ramce obrandowanej znakami piwa Lech. Wówczas nie udało mi się zrobić zdjęć, ale dziś je już mam 🙂 Tego typu blok pokazywany jest co druga przerwę reklamową i (co najmniej w ciągu tego samego dnia, ale chyba nie tylko) ma dokładnie te same reklamy i ten sam układ. Na początku mamy napis „REKLAMA” w ramce Lecha, potem reklamy Lays, Tesco, Sunbites i Liptona (tego ostatniego nie mam na zdjęciu). Na zakończenie bloku pojawiała się reklama samego Lecha.

Reklama_AXN85 Reklama_AXN87 Reklama_AXN88 Reklama_AXN75 Reklama_AXN77 Reklama_AXN79 Reklama_AXN80 Reklama_AXN81 Reklama_AXN82

Oczywiście kwestia przychodów była napisana z przymrużeniem oka – nie mam pojęcia jak wygląda realne rozliczenie i czy była to inicjatywa programu, czy też może Lecha, który wszedł w porozumienie z innymi markami zmniejszając realnie własne koszty (cross-promocja). Jednak przyznaję, że jest to pierwsza tego typu kampania, gdzie podczas reklam jednych marek, pojawia się stała obecność innej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *