Znów Biedronka na tapecie (do spółki z Tesco)

Tesco mam niemal pod domem, więc zdarza mi się robić w nim zakupy (choć brak co niektórych marek , np. Turka, sprawia, że nie tylko po mięso i wędlinę chodzę do Almy :D). W ubiegły weekend robili „przebudowę”, czyli zamianę niemal wszystkich działów (przez co zakupy trwały dwa razy dłużej, bo nawet pracownicy nie wiedzieli gdzie np. znaleźć bitą śmietanę), ale moją uwagę zwróciło co innego. Nad alejkami wisiały reklamy promocji (normalne) z porównaniem – np. (nie pamiętam co dokładnie, ani jakie ceny) „bułka tarta 0,99 zł”, a pod spodem dopisek „w Biedronce – 0,99 zł”, „cukier 2,20 zł”, pod spodem – „w Biedronce 2,35zł”.

Zastanawiałam się ile czasu zabierze Biedronce reakcja. Zabrała sporo – bo co najmniej półtora tygodnia. Niemniej dziś pojawiły się billboardy z wielkimi napisami Biedronka może być tylko jedna (czy też Biedronka jest tylko jedna) – niestety, za późno zobaczyłam, by zza okna autobusu zrobić zdjęcie, ale postaram się nadrobić 🙂 (chyba, że ktoś mnie wyprzedzi, to chętnie przyjmę zdjęcie). Odwołanie do skojarzenia z tylko jedną Matką…

Czekam na walkę w TV (Tesco nie poszło w porównania z Biedronką w reklamach telewizyjnych – czy Biedronka też zrezygnuje z odwołań?)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *