Gra reklamowa na opak (czyli o tym jak pograł McDonalds ;))

Gry reklamowe to coraz powszechniejszy kanał promocyjny. Powodzenie zdobywają szczególnie te gierki, w które można po cichu zagrać w biurze, robiąc sobie krótką przerwę. Przykładem może być RunHotel, albo Resqman.

Jednak tego typu gry zawsze promowaną markę traktują pozytywnie – niezależnie od tego, czy są z powagą, czy z przymrużeniem oka. Całkiem inaczej do sprawy podszedł McDonald – zobaczcie sami. Gra niestety nie jest dostępna po polsku, ale kilka języków, w jakich została przygotowana, zostawia pewien wybór.

Od razu zaznaczę – gierka nie jest łatwa (przynajmniej dla mnie nie była – bankructwo MD w moim przypadku to tylko kwestia czasu), ale też nie sprawdziłam wszystkich możliwości. Zerknijcie szczególnie w biuro – na co idą fundusze 😀

Miłej zabawy 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *