Jak nie pisałam, to to nie pisałam, a dziś aż trzy posty mi wyszły 🙂
Nie dalej jak 5-6 dni temu media wyśmiały hipermarkety, w których na półkach pojawiły się już bombki, sztuczne choinki i gwiazdy. Wydawałoby się, że początek listopada, to od świąt tak odległy termin, że nie ma o czym mówić. Tymczasem… Święta zawitały również do Internetu! (czy tylko ja mam listopad w kalendarzu? może jest już grudzień?).
Oto dzisiejsze logo Briefa 🙂
… i uzyskali efekt na jakim im zależało! Dostrzegłaś, skomentowałaś i napisałaś 🙂
Czy dałaś się złapać sztuczce?
Welcome – you are in game! Right now!
😉
To zależy co sztuczka miała na celu – jeśli pokazanie się, to tak 🙂 Bawi mnie, że ci sami ludzie, którzy śmieją się z marketingowych posunięć typu „Boże Narodzenie zaczyna się we Wszystkich Świętych”, sami robią dokładnie to samo. A Brief jest na tyle znany, ze tego typu sztuczek nie potrzebuje 🙂